در جریان فعالیت‌های اقتصادی سازمان‌ها، بودجه‌های مختلفی صرف و هزینه می‌شود که یکی از جنجال برانگیزترین آن‌ها، بودجه‌های تبلیغاتی است و این جنجال موقعی اوج می‌گیرد که سازمان نتواند اثربخش یا ثمربخش بودن انجام تبلیغات را محاسبه و تعیین نماید.

  • اثربخش بودن: در حوزه‌ی ارتباطات، احساسات، رفتار قبل از و هیجان‌هاست.
  • ثمربخش بودن: در حوزه‌ی ، دادوستد و بازگشت سرمایه می‌باشد.

zelesevom ثمربخش بودن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زاهدان درس مشاوره ایمنی اجرای پوشش اسکلت گرمایش برودت پارس دانستنی ها كارآمد ایران تایپیست